Każdy sprzedawany przez nas produkt jest objęty gwarancją naszego sklepu. Jeżeli występują jakiekolwiek problemy z zakupionym towarem, w pierwszej kolejności prosimy o kontakt z nami, być może problem lub usterka mozliwa jest do zdiagnozowania i usunięcia na miejscu u klienta. Często osoby które nie mają doświadczenia z komputerami zgłaszają usterki które nie wynikają z uszkodzenia sprzętu, tylko często z przyczyny złego podłączenia / uzytkowania zakupionego produktu. 
Jestesmy po to aby pomóc, i jeżeli nie uda się przez telefon, prosimy aby przesłać uszkodzony sprzęt do nas. 

W jaki sposób poprawnie złożyć reklamację?
Aby skorzystać z gwarancji na sprzęt należy dostarczyć go do naszego serwisu który mieści się w Warszawie przy ulicy Irzykowskiego 8. Jeżeli nie jest możliwe dostarczenie go do nas osobiście, można zlecić wysyłkę kurierską. Jeżeli jesto to dla Państwa problemem, możemy wysłać do Państwa własnego kuriera który odbierze przesyłkę. Jest to usługa płatna w zalezności od miejsca w którym znajduje się paczka. Koszt usługo to przedział 10 - 30 zł brutto, należnośc za odbiór przesyłki będzie dodana do opcji pobrania z momentem zwrotu towaru z reklamacji. Formularz zamówienia naszego kuriera po odbiór towaru znajduje się tutaj kliknij aby przejść. Przesyłka zwrotna do klienta wysyłana jest na nasz koszt kurierem DPD

Ważne aby dokładnie zabezpieczyć sprzęt na czas podrózy, warto wykorzystać, jeżeli są jeszcze dostępne, kartony i zabezpieczenia z paczki, którą pierwotnie do Państwa wysłaliśmy. Należy zabezpieczyć wszystkie elementy reklamowanego towaru, tak aby nie doszło do uszkodzenia zawartości paczki podczas transportu do serwisu. W przypadku gdy decydują się Państwo na własny transport produktu, prosimy o przesyłanie przesyłek ubezpieczonych.

Jak długo trwa naprawa/wymiana sprzętu?
Zawsze staramy się aby naprawa lub wymiana wadliwego towaru przebiegała błyskawicznie, niestety zdarzają się sytuacje w których reklamacja może trwać nawet 14 dni od momentu dostarczenia produktu do naszego serwisu. Często musimy wysłac towar do dystrybutora który wszczyna swoją procedurę reklamacyjną od której jestesmy uzależnieni.

Jeżeli towar możemy wymienić na inny, robimy to od razu. Występują niestety produkty które nie są już w sprzedaży lub na tą chwilę są niedostępne. 

Jakie dokumenty należy dołączyć do przesyłki?
Bardzo ważną rzeczą którą należy wypełnić jest formularz reklamacyjny. Prosimy o wydrukowanie go oraz dokładne wypełnienie, dokument ten pozwala serwisowi jak najszybciej naprawić lub wymienić sprzęt, bez formularza reklamacyjnego serwis reklamowanego towaru może się znacznie wydłużyć. Zawsze prosimy dołączać go do przesyłki. Formularz można pobrać pod tym linkiem, lub na górze strony klikając na grafikę.
Dodatkowo do paczki należy dołączyć kopię dowodu zakupu oraz kartę gwarancyjną. 

Na jaki adres zaadresować przesyłkę?

Trade Zone spółka cywilna Bartłomiej Majewski Jan Prześlakowski
ul. Irzykowskiego 8
01-317 Warszawa
Z dopiskiem - Reklamacja / zwrot produktu